Sabiedriskie mediji ir ļoti atkarīgi no reklāmu biznesa tādēļ komerciālās ziņas ir to primārais peļņas avots. Nordabojoties ar pētniecisko žurnalistiku nevar gūt tādu pašu peļņu kā ar komerciālām ziņām, kaut gan sabiedrībai guvums no šādām ziņām būtu lielāks kā no komerciālām ziņām.
Izveidot valsts atbalsta fondu medijiem sabiedriski nozīmīga nekomerciāla satura veidošanai, nosakot, ka sabiedriskajam medijam ir jāatstāj reklāmas tirgus. Izveidot sabiedrisko mediju finansēšanas modeli, kas būtu neatkarīgs no politiskiem lēmumiem. Sabiedriskajiem medijiem jāorganizē to pārvaldība ievērojot augstākas caurskatāmības principus. Nostiprināsim sabiedriskos medijus, atzīstot to centrālo demokrātisko institūciju lomu valstī.