Jebkurš cilvēks ir unikāls ne tikai ar izskatu, bet arī ar viedokli un interesēm. Daudziem ir dažādi panākumi mācību ziņā, kādam kāds priekšmets padodas labāk, kādam sliktāk, kādam priekšmeta padziļināta apguve būs nepieciešama, lai veiksmīgi iestātos universitātē. Es uzskatu, ka šīs problēmas risinājums varētu būt mājasdarbu veidošana katram skolēnam individuāli.
Mājasdarbi palīdz nostiprināt zināšanas, kā arī tās pilnveidot, tāpēc tiem ir tik svarīga loma mācību procesā. Ja veidot mājasdarbus balstoties uz skolēnu iepriekšējām zināšanām, interesēm, prioritātēm, tad zināšanas tiks iegūtas vajadzīgajā jomā sekmīgāk. Manuprāt, šī ideja palīdzēs skolēniem kļūt patstāvīgākiem un veikt kļūdu labojumu pašiem, bet skolotāji stundās saņems lielāku atdevi sakarā ar to, ka būs mazāka varbūtība, ka kāds nesaprata iepriekšējo vielu.